סרטוני תדמית בשביל מה ?

פורסם בתאריך 23 במאי 2012 מאת איל מלניק

שיווק ופרסום הינו תחום ענק אשר נגזרים ממנו תתי תחומים ועשרות מוצרים. אם בעבר היתה ההתמקדות בפרסום בעיתונות, הרי שכיום המצב שונה לחלוטין. האינטרנט שולט במדיה ותמונות סטילס כבר אינן מספקות את הקורא. לכן, אחת מדרכי הפרסום המומלצות ביותר הינה הפקת סרטי תדמית.

ייחודו של סרט תדמית כאמצעי שיווקי

אין טוב ממראה עיניים- אין ספק כי במדיה ברשת ניתן לכתוב ככל העולה על רוחכם לגבי החברה שלכם. יחד עם זאת, החיסרון המרכזי בכתיבה בלבד הוא כי לא ניתן לראות בפועל את החברה שלכם ואת המוצרים או השירותים שהנכם מציעים. תמונות סטילס מייצגות פריים ספציפי כאשר המטרה בסרטון לשלב משמע אוזניים עם מראה עיניים ובכך ליצור חוויה מושלמת עבור הצופה.
יצירת התדמית הרצויה– אחד היתרונות המשמעותיים בסרטי תדמית הוא שבאמצעותם ניתן ליצור עבור כל תחום- תדמית איכותית, גבוהה ומקצועית. חשוב מאד ליצור סרטון זה באמצעות אנשי מקצוע בתחום על מנת שאכן תתקבל תדמית זו. סרט תדמית לא מקצועי עלול להוות נזק לחברה שלכם גם אם מדובר בחברה יוקרתית וידועה.

היכן ניתן לשלב סרטי תדמית ?

אתר החברה– המקום הראשון שעליכם להעלות אליו את סרטי התדמית שלכם הינו לאתר החברה. כל הלקוחות שלכם או לקוחות פוטנציאלים אשר יכנסו לאתר הבית שלכם מיד יוכלו לקבל רושם מקצועי על החברה שלכם.
You Tube ואתרי סרטונים נוספים הינם פלטפורמה מצוינת לקידום החברה שלכם על ידי העלאת סרטי תדמית אליהם. כך, בעת חיפוש תחום מסוים במנוע חיפוש יעלה גם הסרטון שלכם בתוצאות.
כאמצעי שיווקי על דיסק און קי– בכל פגישה עם לקוח או לקוח פוטנציאלי מומלץ כאמצעי שיווקי להשאיר לו כמתנה דיסק און קי כאשר סרט התדמית שלכם צרוב עליו. חשוב להקפיד על שני דברים: האחד- עיצוב מקורי והשני: נפח אחסון גדול. שני האמצעים הללו ימנעו מן הלקוח לזרוק את הדיסק און קי בצד השולחן ללא שימוש.
הרצאות וסדנאות– בכל הרצאה ו/או סדנה שאתם מעבירים, מומלץ לפתוח את האירוע בהצגת סרט התדמית על הקיר.
תערוכות– אחד המקומות החשובים ביותר להצגת סרטי תדמית הינו בתערוכות. תערוכות בדרך כלל כוללות מגוון רחב של מציגים המתחרים לכם ואין ספק כי למראה עיניים יש חשיבות גדולה. לכן, מעבר לדוכן יפה דאגו להציב מסך LCD ועליו להקרין את סרט התדמית ללא הפסקה.

ולסיום, אמנם סרטי תדמית יכולים להציג ככל העולה על רוחכם, אולם מומלץ לשמור על אותנטיות ולהציג את החברה שלכם באופן אמיתי ואמין.